Website Statistik
Gästebuch


15.11.2020 17:36:36
Astrid Unger, schenkenfelden
trueffelhang@gmail.comwww.trueffelhang.at/trüffel

Ihr spielt immer super Songs, höre das immer sehr gerne auf der Arbeit! Das Trueffelhang Team wünscht euch schöne Grüße und viel Gesundheit

26.10.2020 00:12:32
Susanne Bertschinger, Victoria BC Canada
Lizandsusy@outlook.com

Es ist schön von der alten Heimat diese Music zu hören und special die Glocken um Mitternacht, when es bei uns erst grad 3 Uhr nachmittags ist . Machet so weiter, Danke vielmals

04.10.2020 13:17:18
Ciril Baumgartner, Zentralalgarve, Portugal
ciba1150@gmail.com

Hallo zäme,

grosse grosse Dank für euri wunderschöni Musik! Es tuet guet we me wieder mau langi Zit vom Heimatland het. U ou schüsch...
U aui di schöni Dialäkt (Bärn, Züri, Wallis u di andere won i no nid erkenne), dass tuet guet!

Merci et un bon dimanche ensoleillé.

03.10.2020 21:11:13
Ernst Aeschlimann, Knonau
aeschlimannernst@gmail.com

Hoi zäme

Es erfüllt mis Herz mit Freuid, wenn ich ghörä, wievill Jugendlichi sich zu dä Ländlermusig oder zum Folkstümlichä bekänned und musigäd.

Wänn ich das vor 50 Jahr gmacht hätti, wär ich ich vo minä Brüedärä und im Kolegächreis dermassä gmobbt wordä, dass ich grad wider ufghört han. Das belastet mich immerno. Hätt eigendlich gern Schwizerörgeli glehrt.

Aber jetzt losis eifach sehr gern und stah au däzue.

Möched wiiter so, en liebä Gruess us Knonau

Ernst

07.09.2020 12:03:40
Stephan Mark Stirnimann, Bauma im Tösstal
stephanmarkstirnimann@gmail.com

Hey das macht Freud - nebde Arbet biz Ländler lose!

Ich grüess all da usse wo au de Radio gern bim Schaffe ahend.

Eue Stephan usem Tösstal

16.08.2020 09:58:41
Ruth Hirschi, Koppigen
hans.hirschi@gawnet.ch

Was git es schöners aus ame Sunntigmorge die wunderschöni Sändig mit Wunschkonzärt vo Radio Tell zlose? Danke für Euri Arbeit !!

28.06.2020 22:04:31
Claudia Staedeli-Morf , 3506 Grosshöchstetten
claudia.staedeli@bluewin.ch

Seit ich durch das Chraftfutter Radio Tell entdeckt habe, höre ich es regelmässig. Die ermutigenden Inputs tun mir gut. Sie begleiten mich durch den Tag und lassen mich immer wieder staunen über die vielen schönen Dinge, die uns trotz Corona Virus 🦠 erfreuen. Alle Chraftfutter Beiträge sind einzigartig und einmalig erfrischend, erbauend und sogar humoristisch gleichzeitig. Danke vielmals, dass Radio Tell uns dies ermöglicht. Es ist schön zu lesen, dass viele Hörer es nicht mehr missen möchten.

07.06.2020 20:06:03
Kurt Amsler, Kanada
amslerk@shaw.ca

der Sender Tell spielt immer schöni Musik. Vielen Dank

16.05.2020 20:33:45
Erika und Max aus, Steffisburg BE

Der Sender Radio Tell ist super

05.05.2020 16:26:40
MUHEIM Gustave, Belmont-sur-Lausanne
gustave.muheim@bluewin.ch

BRAVO et MERCI depuis la Romandie

 

 


10 von 394 

Empfang via DAB+



Mitgliedschaften



Webcam auf der Lueg



Suche



Werbung


Folge uns

Facebook Twitter Youtube RSS Newsletter
Empfehle uns